Reklamacje

W razie stwierdzenia niezgodności towaru z umową w zależności od rodzaju uszkodzenia proces zgłoszenia i przebiegu reklamacji wygląda następująco:

 

1) W przypadku gdy w otrzymanym produkcie brakowało któregoś elementu lub był on uszkodzony - należy mailowo nadesłać zgłoszenie, zawierające oznaczenie według instrukcji brakującego lub uszkodzonego elementu oraz dane osoby reklamującej i numer zamówienia

Po przyjęciu zgłoszenia reklamacji, zostanie ono przesłane za naszym pośrednictwem do producenta, a brakujący element zostanie do klienta dosłany.

2) W przypadku gdy usterka czy uszkodzenie powstało w trakcie użytkowania (nie z winy użytkownika) konieczne jest odesłanie towaru na adres:

CzasZabawy.pl
ul. Poznańska 1A
61-160 Czapury

 

Przed odesłaniem towaru prosimy o sprawdzenie wszystkich baterii gdyż najczęstszą przyczyną reklamacji jest ich zużycie!

Do wysłanego towaru należy dołączyć :

                    - dowodu zakupu

                    - wydrukowany i czytelnie wypełniony formularz reklamacji ( pobierz plik ) lub pisemne oświadczenie zawierające imię i nazwisko, adres i telefon, numer zamówienia oraz dokładny opis wady

Koszt przesłania reklamowanego towaru ponosi Klient. O wyniku reklamacji zostaje powiadomiony telefonicznie lub mailowo w ciągu 14 roboczych od daty otrzymania przez nas przesyłki.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana, sklep zwraca Klientowi uzasadnione koszty odesłania towaru oraz pokrywa koszty wysyłki nowego lub naprawionego towaru.

 

W przypadku nieuzasadnionych reklamacji ( np. uszkodzenie mechaniczne powstałe z winy użytkownika czy niesprawność spowodowana zużyciem baterii) towar zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt.